Usch...

Asså... jag klippte min ugg nyss  men den blev typ bara helt förstörd! :O Asså det ser helt konstigt ut... Och mitt ansikte känns konstigt, det känns som att jag har en massa vårtor under min näsa fast det bara är två finnar tack vare Ava. -.- Hon ginder alltid sin kind mot mitt ansikte hon är så konstig... xD Och typ för två dagar sen så fick jag hennes morrhår under min näsa och där hade jag två finnar som höll på att försvinna men tack vare henne så känns det som vårtor -.- Men just nu så väntar jag på att plattången ska bli varm så får vi se o luggen blir bättre om jag plattar det? :O Men iallafall, före och efter bilder kommer imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0