Måånga bilder... xD

Här kommer väldigt många biler, jag orkade inte sätta upp dom igår så jag gör det idag istället xD



Här står jag och fotar miranda när hon hoppar från nånting med Emelies systemkamera :D



Även fast jag och Annie failade så blev vi typ klar med tårtan samtidigt som alla andra och den var aas god :D 



En eller två dagar efter att vi hade gjort tårtan så tog jag hem det från hkn och åt upp den direkt jag kom hem... xD



Såhär såg jag ut på teatern, alla sa typ att jag såg ut som Ozzy Osbourne eller Michael Jackson xD



Sen fick ju jag Miranda och Katta en festis och jag var ju faktiskt tvungen att fota den.. :D



Det här är Miranda :D Visst är hon snygg? :P











Haha xD









Vi hittade en hund som typ hade rymt och sen när vi satt och klappade så kom det några ed en bil och sa att det var deras och att han hade rymt och han gav oss inte ens pengar... xD



















De här är från när jag och Viktoria hade picknik i skogen :D
Jag såg lite konstig ut xD Men jordgubben var ju så kall :O

På morgonen idag så orienterade vi och jag vet inte varför jag fotade, jag gjorde bara det xD























Nu har jag inga fler bilder såå, jag säger nog hejdå nu :D

Kommentarer
Postat av: Bunny

Aw, tack så mycket! :D Du har själv många fina bilder!



Jag kan ingenting om kameror, så jag var tvungen att springa och hämta den, haha xD Det står "Lumix" på den, antar att det är märket? Och sen står det "Panasonic DMC-FZ18"... Var det till någon hjälp? Haha :D

2012-05-24 @ 20:02:48
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0