Chill

Idag så hade vi HK och då bakade vi tårta!! :D Fyfan va chill alltsååeh men det blev lite fail frö mig och Annie... Jag hade glömt och sätta i socker så vi var tvungna att göra om hela skiten för den hade typ redan hunnit bli klar xD Och sen så råkade jag ta i bajs och sen råkade jag kleta det över båda mina händer och sen så råkade jag äta upp det... Haha näe men det var smält choklad som såg ut som bajs xD och ingen ville göra high five ed mig för att jag hade bajs på händerna.... :( Men sen när det var typ 20 in kvar tills vi skulle sluta så skypade vi med några från (Philadelphia?) Och då så stog Filip bredvid mig och han hade en sån har I'm with stupid t-shirt och då pekade den på och då började dom skratta... -.- Men bilder på in tårta och lite annat kommer sen och min header är snaart klar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0