Yee

Snart åker man till Svappis då :D Och Gabriella om du läser det här, kan vi gå ner till konsum och köpa nåt att dricka för vi har inget här hemma som jag vill ha... xD Apelsinjuicen är slut och jag vill inte ha mjölk eller oboy och vatten är äckligt. D: 

Och om 8 dagar åker jag till Norgee :D Och om tyyp 22 dagar åker jag till Stockholm..? Jag får fortsätta packa när jag kommer hem idag eller så får jag fortsätta imorgon när jag vaknar :P Asså jag saknar verkligen Pappa, Kvein och Gladys! När vi var i Stockholm så skulle jag stanna hos mormor tills jag skulle åka hem och då när dom lämnade mig hos mormor så skulle dom åka tillbaka till Norge och då började Gladys gråta, stackars henne :P

Men om typ 10 minuter ska vi åka så jag ska göra mig färdig, hejdåhejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0