ipad

Nu ska jag berätta lite om igår och idag, först åkte jag ju själv från Luleå till Arlanda sen träffade jag pappa och då åkte vi därifrån till Oslos flygplats och där köpte pappa min julklappspresent och det var en iPad! :D Tack pappa! :D Vi tog iPad 2 för den nya ipaden var så dyr där. Och vi såg en tant som hade grå afro.... Haha så j*vla snyggt på henne asså! :D (not) Haha, men sen åkte vi hit till pappa och då höll jag på med iPaden väldigt länge och sen idag var vi på stan för vi skulle köpa kläder men dom billagste och snyggaste som jag ville ha kostade 399 kronor så då ville jag inte ha dom... Och nu sitter jagbhär och bloggar på iPaden! :D Senare idag så ska jag lägga upp lite bilder på Kevin som jag har tagit :D Men här kommer iallafall en: 







 
Såhär ser det ut i min iPad, jag gillar att ha det typ tomt, därför har jag allting i mappar :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0