Wordfeud

Hej allihopa! Idag är jag jätte glad! Vet ni varför? För att, när jag spelade wordfeud med mig själv (jag har ju två touchmobiler som funkar och då så brukar jag spela wordfeud med mig själv och idag när jag spelade då fick jag 414 poäng för ordet syslöjd! Här är bevis för er som inte tror mig: 



Jag heter alltså zzzzz* på Wordfeud. :D Och för er som inte tror mig än:



Asså jag vet ju hur man printscreenar på en iphone men det går lixom inte på den här eftersom att låsknappen inte fungerar och jag vet inte hur man printscreenar på en zte blade -.- Och igår så fick jag 144 poäng och blev jätteglad så gissa om jag blev glad när jag fick 414 poäng! :D

Och på morgonen så fick jag ett påskägg av morfar också så nu har jag såhär många påskägg:




Ägget längst till höger är från morfar och godispåsen är från Roger och vet ni hur mycket jag trodde det kkostade? 55.81 kr så jag tänkte: Nääh inte kan jag ta emot det här det var ju jätte dyrt!
Och sen när jag handlade godis till mitt kalas så blev det typ 53 kr och då sa mamma att det blev 25 kr och då tänkte jag: ööhm.. Jahaa det kanske är typ halva priset eller nånting (medlemspris på coop) Och då kunde jag pusta ut och tänka att han inte betalade så mycket iallafall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0