Önskelista! :D

Det här är vad jag önskar mig när jag fyller år den 18:e April och när jag ska ha ''kalas'' den 20 April:
Presentkort på Team Sportia! :D
Mössor från www.manky.se :D
Kläder från lindex/kappahl i storlek 158/164
Skor i storlek 39/40
PENGAAAAAAAAAAAAR
Ipad 2
Iphone 4s
En ny kameraaah (har haft den jag har nu i 6 år :o)
Det här är vad jag önskar mig när jag fyller år den 18:e April och när jag ska ha ''kalas'' den 20 April:

Presentkort på Team Sportia! :D







Mössor från www.manky.se :D
Kläder från lindex/kappahl i storlek 158/164 (helst shorts)
Skor i storlek 39/40
PENGAAAAAAAAAAAAR
Den nya iPaden
Iphone 4s
En ny kameraaah (har haft den jag har nu i 6 år :o)

Det är typ allt jag önskar mig? xO Orkade inte sätta in fler bilder så ah. :p Hejdå igen. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte en iPad? Asså, den nya ipaden, den tredje, den heter bara iPad. ;) inte iPad3

2012-04-15 @ 15:46:06
Postat av: Moa

Juste, glömde att den också har kommit ut. Tack för att du påminde mig! :D

2012-04-15 @ 16:20:21
URL: http://lillrosee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0