Omg..

Nikki kom in i mitt rum och slängde upp dörren fast jag har saaggt att hon inte ska gör det så då stängde jag dörren och sa att hon skulle gå (hon e lite trög så hon gick efter ett tag) Och då så skulle jag kolla om Roger och dom hade åkt än frö dpm skulle köpa pizza och när jag gick till fönstret så kände jag mig yr och lutade huvudet mot bokhyllan och då blev allt typ svart och jag tänkte: Nej det får inte bli mörkt och jag vill inte blunda för jag hatar att blunda sådär länge men jag hade ögonen öppna, och sen blev allt normalt igen det var nästan som att jag halvsvimmade. :o Det var jätte läskigt så kom ihåg det här: Ligg inte och se på film i typ 2 och en halv timme och sen stiga upp jätte snabbt för då kan det bli så. Men nu sk jag forsätta titt på film fast det känns som att jg inte borde det men jag gör de ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0