Kommentera om det här brukade hända dig. ;)


Jag kommer ihåg när Emma var hos oss när jag var liten och vi bodde i Härnösand, då brukade hon läsa sagor för mig innan vi skulle sova och då brukade jag oftast somna i hennes säng så hon lyfte upp mig och satte mig i min egen säng. :) Fast aah, min säng var ju typ 1 ½ meter ifrån. xD

Och en gång när jag var i Norge hos pappa då så tog han med mig i lastbilen som han körde och då fanns det en säng bakom... Vad heter det? Men det är ju ett säte bakom ratten och brevid det sätet finns ju en till och bakom dom sätena så var det som en liten säng och ett nät så att man inte skulle flyga nånstans om man skulle krocka.
Men iaf så när klockan var typ 22:00 så skulle jag sova för jag orkade inte sitta upp och då sov jag där ett litet tag sen vaknade jag och då var det typ 10 min kvar tills vi var hemma hos pappa och när vi var framme så orkade jag inte gå så jag låtsades sova när jag skulle gå ut ur bilen så att han var tvungen att lyfta mig. :D Det var awesome!! xO :P Men ah.

Jag kommer ihåg när jag skulle åka hem från stockholm eller det var typ dan innan, men då så skulle jag till mormor så när jag skulle säga hejdå till pappa, Gladys och Kevin så började Gladys att gråta. :( Jag tyckte jättesynd om henne, så jag var tvungen att krama henne igen. :P Men ah hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0