Kämpat...

Jag har VERKLIGEN kämpat för att göra en ny header till bloggen, men det jag mest har kämpat med det är att ta bilder på mig själv... Hahah är inte så bra på de :p Men jag fick saft i halsen idag för att Viktoria skrattade så roligt xD Och när jag skulle följa henne hem så sprang vi som två små tanter... :P Men när min nya header är klar så hoppas jag VERKLIGEN att ni gillar den! Och imorgon så ska jg få min månadspeng och min förra månadspeng för jag fick ingen månadspeng då för mamma glömde och ge den hela tiden typ xO Men nu ska jag sov, jag är trött och det är skola imorgon och jag vill inte vara trött i skolan för det är inte så kull... Man aja godnatt alla sötisar! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0