Hiss & Diss









Google är bra! (Y)
Mycket bättre än alla andra bajssaker som finns... Där hittar man iaf vad man söker efter. :D


Kläder är bra, särskilt klänningar för dom är så roliga att ha på på sommaren när man skuttar runt i gräset. Självklart HISS! :D




PENGAR! SJÄLVKLART.. Man skulle nog inte kunna leva utan pengar... Eller? :O



Och självklart min fina, söta och gulliga bästis! :3 Hade inte kunnat klara mig utan henne. :( Kan inte ens tänka på att det skulle hända, att vi en dag skulle glida isär. :O Men det kommer vi då inte! Visst bästis? :D




Daniel Paris.. Finns inte mycket att säga om han men alla ni vet ju att han ÄGER! :D



Om det är nån som tycker att YT syger, så äre för att dom suger
För YT är självklart bäst! :D









Bing, aah det här är vad jag har att säga om bing:
BING SUGER.
Det vet väl alla?


Orkar inte göra så många dissgrejjer så det blir bara en till.


Samma sak som bing:
Yahoo sugeer.






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Nejdå!! :D

Det kommer aldrig hända! <3

Förresten så skulle jag aldrig LÅTA det hända! :) <3

2012-04-13 @ 10:52:26
URL: http://theonlygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0