Förra helgen

Vaknade och kom på att jag glömde att blogga om förra helgen så jag gör det nu. Jaah så här gick det till: Jag och min kompis Moa spelade ett brädspel och då råkade jag göra sönder en bläckpenna och då slängde jag bara spetsen för det var den som gick av, sen när vi gick upp gick jag på datan och efter ett tag så sa Moa: Öööh Moa? Du har lite bläck på datorn... Då kollade jag och såg att det var massor av bläck på datan och mina händer! Så då var jag tvungen att tvätta det.. Det var svårt men det e borta nu, men här uppe är iallafall en bild på datan den hmnade lite konstigt men den får vara så för det går inte att ändra den, men nu så säger jag godnatt för sista gången! Godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0