FiLmTiPs :DD

TjaTja, här e några filmtips :D några kanske inte har 5/5 men jag ger bara tips ;D


I Rymden Finns Inga Känslor får 4/5 för den är lite äcklig när dom gör en sak... xD


Titanic får 5/5 den är både bra, sorglig, och romantisk :)


The Reader får 1/5 den e lite äcklig -.- men min favorit skådespelarska är med i den annars om hon inte hade varit de hade filmen fått -5/5 :D den e oxå ganska tråkig men alla har väl olika smaker.


The Runaways får 5/5 den e bra tycker jag för att dom sjunger i den gillar när man sjunger i filmer det gör dom extra bra vet inte hur men det bara e så, två skådesperskor som jag kände igen i den var : Kristen Stewart och kommer inte ihåg vad hon heter just nu men det e iaf Kristen Stewarts bästa vän :D


Fantastic Four får 3 ½/5 den är lite tråkig faktiskt men ändå inte xD


Och det var alla för den här gången så herråh! // Den som vill ha sin mobil tbx -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0