Teater

Jaah, ikväll så har vi spelat upp våran teater och som vanligt så ägde vi sönder alla! :D Eller ah... Nästan xD 6B hade en teater om tjuvarna i nåntingstad xD Asså staden hette inte så men jag kommer bara inte ihåg vad den hette men vem bryr sig xD Och då var det en som sa: Ta't lungt. Ta en TOY :D Och teatern som 5B spelade upp var också väldigt bra, jag tyckte att den fula ankungen var bäst :D 6B spelade upp 3 (teatrar?) och 5B 2 stycken så vi var nästan lite udda... xD Jag var en ullvadspräst i våran teater och jag ko in där på slutet när Katta (tomtegumman)
och Isak (tomtegubben) skulle gifta sig :D Bilder på hur jag såg ut kommer imorgon för jag orkar inte föra över några bilder nu xD Och vi fick festis från Ann-sofi :D Asså eftersom att Katta  och Miranda var tvungna att vänta en halvtimme tills bussen gick så fick dom ta en festis och för att jag inte skulle känna mig mobbad eller nåt så fick jag också ta en och sen to Viktoria också men jag vet inte om hon fick det men det var ju bara en festis kvar såee :P Men ah, goodnaiight everyone :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0