Inte hunnit blogga

Har inte hunnit blogga idag för att jag har varit med Katarina och Miranda men när/om jag får en ny och större touch mobil som man kan ladda ner blogg.se på så ska jag blogga hur mycket som helst! :D Men iaf, när jag skulle åka hem från Katarina så gick det typ inte för jag blåste nästan omkull och hjälmen är typ för stor så den flög bakåt och ströp mig nästan... xD Men igår när jag var med Katarina Miranda och Emelie så tog jag typ 86 kort eller nånting och några av bilderna tänkte jag lägga upp i ett inlägg idag typ där på kvällen för det kommer ta jätte lång tid att lägga upp typ 20 bilder bara och jag ska nog lägga upp liite er än så och jag ska duscha och lite sånt och sen så ska jag kanske vara med Katarina och Miranda igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0