Idag

Idag har varit en riktig awesome dag alltsååh! På morgonen har vi haft musik och då har jag lärt mig att spela lite trummor och det var askuul! :D Monika (våran musiklärare) Skrattade jätteroligt när Jonatan sa en sak och sen så sjöng vi till en låt innan vi slutade



Och efter det så har vi kollat på en film och vi fick ju ta med oss nåt litet som typ godis och de och jag tog med mig kakor oboy och en macka men mackan åt jag först efter att vi hade slutat. xD Vi slutade efter maten för att vi fick sluta senare förra fredagen och det var skinkfrestelse idag och jag gillar bara potisen inte skinkan för den är äcklig... xD Jag har varit med Annie och vi har varit ute och kastat frisbee och nånting annat som jag inte vet vad det heter xD Och vi har spelat wii och sen skulle jag hem och då när jag kom hem så skulle jag dricka oboy och när jag öppnade skåpet så ramlade en kopp ner och jag fångade den med bara en hand! :D Fyfan vad jag är bra och nu  så sitter jag här och skriver ett blogginglägg och gör en header och de. xD





Dom här kakorna hade jag med mig idaag. :D



På rasten lekte vi typ att man skulle jaga varandra men man fick bara gå på stenarna. :P

Mina fötter är längst åt vänster Viktorias är längst åt höger och Emelies är i mitten. :P





Haha, min skor är liite trasiga... xD











Annie samlar på badankor. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0