:/

Förlåt så jääätte mycket för att jag inte har bloggat på 1 heel vecka! :O Men iaf.. Jag är typ jättesjuk jag har både magsjuka och feber.. Inte kul. Ava håller på och ylar för att hon är ensam i Rogers och mamas sovrum Roger gisk typ ut eller nåt. Men asså jag vill byta header och stilmall men det orkar jag inte idag för att jag är så jeevla sjuk, jag har jätte ont i huvudet och det känns som att ina ögon snart kommer att ploppa ut... xD Och det är jättevarmt fast jag tog av mig jackan och sockarna nyss men det här har jag gjort medans min blogg har varit helt öde eller hur man nu ska säga...? xD

Jag har varit hos Gabriella och hon och min syster har fyllt år Gabriella 14 år och Emma 17 år asså tänkt vad tiden går fort! :O Och jag har inte skrivit grattis till Emma på min blogg som jag känner att jag är tungen att göra så GRATTIS I EFTERSKOTT! :D ♥ Jag och bästis har hoppat hage med Sebastian Martin och nån som heter tyyp Yoel..? Kvällen innan jag skulle åka hem. Och sen har jag typ bara snackat med Emelie och Daniel på skype och igår så sovde jag och Emelie över hos Viktoria och det måste ha varit nåt i mackorna eller i aprikossoppan för både jag och Viktoria blev sjuka dagen efter och Emelie åt inte samma som oss och hon blev inte sjuk så det måste ha varit nånting i soppan eller mackorna... Så nu ligger jag här i soffan och svettas jätte mycket... :P Men jag ska iaf börja blogga liite mer. xD Elleer... Jag tror nog att jag kan börja med min header och stilmallen nu om jag orkar..? :o Aja vi för väl se nu ska jag iaf fortsätta att titta på tv och prata med Emelie och Daniel på skype. :D Hejdåeeh. :D



Kommentarer
Postat av: linnea

hey moa jag saknar dig!! men iallafall jag och annie blev också sjuka och jag tror att katta också blev de!! men du måste skriva mer så att jag har något att läsa medans jag är borta :) du kanske kan berättavad ni gör i skolan medans jag är borta!!



men hej då//linnea.t

2012-05-11 @ 06:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0