@£${[9/&¤¤#"¤%YRHFCXLAJKGNH

Jag haft jävligt mycket otur idag!!!!! Jag har gråtit skrikit fått damp och allt idag! Först så tappade jag en gaffel på itt ben så att jag fick ett sår som sved asmycket, sen så har Ludde bitit mig och det verkade ju nästan som att han har blivit en ekorre för när dom bitts så släpper do inte förrän dom känner sina egna tänder och såret svider fortfarande en inte det på benet och nu så kollade jag på pappas facebook profil och då såg jag att han fyllde år för 6 dagar sen! Jag glömde bort hans jävla födelsedag jag hatar mig själv för att jag inte har sagt nånting men iaf, GRATTIS PAPPA OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG GLÖMDE BORT DIN FÖDELSEDAG! Och sen har jag ju glömt att det var mors dag idag och jag har inte sagt nåt till mamma men jag har gett henne lite saker och satt dom på sängen men jah, så har min otursdag varit idag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0