Spöregn

Jag vaknade för typ en halvtimme sen... Men just nu så spöregnar det, och jag som hade hoppats på fint väder så jag hade kunnat vara ute med Nikki men nä, det blev inte så. Och jag har snart packat klart! Mina kläder som jag har tvättat helt själv i en hink ska torka och sen ska jag nog stryka mina tights för dom måste jag alltid stryka så att det inte ser så konstigt ut asså ni fröstår väl hur jag menar? :P Och då ska jag packa ner det och sen ska jag väga allting, jag hoppas på att det inte väger för mycket :S Det får ju bara väga 8 kg... Asså handbagaget dårå, men nu ska jag nog ta och fortsätta packa... xD

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg :)

Svar: Tackar :)
Moa

2012-06-17 @ 20:43:08
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0