Ojdå...

Först nu märkte jag att jag inte har bloggat på 4 dagar... Haha, men jag har faktiskt gjort väldigt mycket och då har jag inte kunnat blogga. Jag har ju packat till jag ska åka till Norge och Stockholm och jah, det tar väldigt lång tid för mig att packa när jag ska till stockholm :P Och idag så skulle jag och mamma till polisen för att jag lixom snodde en telefon från Expert... Haha nej jag skojar bara vi skulle dit för att jag behöver ett pass för mamma vill inte chansa på att man inte behöver ett pass när man åker till Norge så då måste jag ha ett pass och när vi skulle dit så gick det inte att öppna och typ 10 minuter senare så såg vi en liten lapp längst ner på dörren som det stog: Tisdag 12 Juni helt stängt pga arbetsnånting.. xD Jah, och då måste vi gå dit imorgon istället och jag som hade fixat mig så fint och de... xD Asså det tog väääldigt lång tid för jag hade bara provat en grej med min mascara igårkväll och då var det tydligen vattenfast mascara som skulle hålla i 24 timmar och då tog det väldigt lång tid att ta bort och sen så höll jag på att leka med min concealer och jag satte en massa i ansiktet och på läpparna.. xD och när jag skulle smeta ut det då gick det typ inte för den var dör torr så jag var helt vit på läpparna eller nåt och då gick det inte att tvätta bort med vatten så jag prövade att ta lite tvål och det funkade ganska bra men det var ju inte så smart eftersom att tvål är inte bra för ansiktet eller nåt sånt där skit.. Och ja, sammanlagt var jag på toan i ungefär 40 minuter... Och igår blev jag jättearg för jag kunde ju bara ha med mig 8 kg och 1dl vätska för jag kan bara ha handbagage eftersom att: Först åker jag till Luleå och då tar jag flyget därifrån till Stockholm och då har jag 15 min på mig att hitta pappa och ta mig till nästa flyg och det tar typ en halvtimme om man ska ha annat bagage också Så jag tar min rullväska som handbagage och sätter min ryggsäck i den så att ryggsäcken för bli mitt handbagage nästa gång. Och igår så vägde jag rullväskan och ryggsäcken tillsammans och då vägde det 3,9 kg... Så det betyder att jag bara kan ha med mig 4,1 kg.. Men vi får väl se, det kanske bara blir 2 kg som jag packar...? Men det jag är riktigt irriterad på är att jag bara kan ha med mig 1 dl vätska?! Asså jag kommer inte klara mig, jag vill u ha med mig hårspray och en massa sånt men jag kan bara ta med mig min lilla mascara och jag måste sätta min kroppslotion i små burkar och min spn här grej till håret i en liten burk.. Asså jag kommer fan då i Norge. :( Allt är ju så dyrt där så då kan jag ju inte köpa nånting där och jag ska vara där i  2 veckor och sen ska jag vara typ i 1 vecka i Stockholm... Men nu ska jag inte prata om det nåmer, nu ska jag jag prata om lite roliga saker! :D Nu har ju Blogg.se typ ''uppdaterat'' sitt utseende och sånt där eller ah, an kunde skriva om man ville testa det och det gjorde jag då och nu har jag fått testa det :D Det känns faktiskt lite skönare att ha den ''nya'' blogg.se men om man inte vill ha det nåmer så kan man ju byta till den gammla men det ska nog inte jag göra på ett tag :P Och vi har ju fått en ny kran fast det var ju.... Vääldigt längesen... xD Vet inte om jag har sagt det men nu kommer iaf bilder på den nya kranen som är skitfin och skitcoooooool :D

Före

 
Efter
 
 
Man behöver bara sätta händerna under kranen så kommer det vatten :D (Bilderna har jag tagit från mammas album xD) Och ni som inte vet hur den ''nya'' blogg.se ser ut, det visar jag i ett annat inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0