Jahapp

Det blev inte att åka till Svappavara dårå, men vi kanske åker dit ikväll istället :D Om vi inte gör det så blir jag sur... D: Men just nu så vet jag exakt hur headern ska se ut och sånt där :D Antingen så kommer headern upp den här veckan eller nästa vecka eller om 3 veckor eller efter att jag har kommit hem från Stockholm... :P Vi får se :D Mest troligt om 3 veckor eller när jag har kommit hem.

Jag tycker det är så skönt att ha den nya blogg.se för att nu gick det mycket snabbare att ladda upp alla bilder :D Man behövde bara markera hur många bilder man skulle ha och vilka man skulle ha och sen 

 Eller om man bara ville ta en bild åt gången så kan man trycka på den där som det står ''Välj filer från din dator'' Men det är mycket lättare att bara dra dom dit och sen trycker man på ''Starta uppladdning'' Men nu så sja jag fortsätta med att packa och fixa lite med bloggen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0