Popcoooorn.

Nu sitter jag här på min banan som jag fick i present av Annie Linnea och Matilda! :D Tack så mycket för bananen, den äger! :D Jah, jag sitter på in banan och äter popcorn. :D Jag vet den perfekta presenten till Bästis när hon fyller år, jag vet inte om jag har sagt det förut men det gör väl inget om jag säger det igen. :P Jag bloggade inte nånting igår, javet men jag orkade typ inte. xD Jag tittar på film också jag säger inte vilken film för då kanske ni tror att jag är töntig... xD Men nu ska jag fortsätta titta på film, äta popcorn och sitta på min fina banan, hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: linnea tallfjärd

varsågod mossi!!!!

2012-04-22 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0