Lite om idag

Jag var ju med Emelie och Katta idag och när jag bara var med Emelie hände det här:

Vi hittade en död fågel brevid Emelies lägenhet

Emelie: Skriv på din blogg att pippin sover och så fotar du den

Jag: Sover den utan inälvor?!?!

Emelie: Tssss, fota där

Jag: Jag vill inte fota där när inälvorna är borta!

Emelie: Dom är inte borta dom är bara lite trasiga. Jag petar på den med en isbit

När hon håller på och petar på den: Jag vafan görö?!?

Emelie: öööösch!! *Gråter*

Assåå.. Fråga inte varför jag fotade, det var Emelies idè som jag gick med på. xD











Visst är vi roliga? :D här kommer en sak som var lite fail...

Jag: Åh, kolla en sked! Den är platt!

Emelie: Det är en gaffel.



x)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

MOA DIN PRUTT, ta bort den femte bilden nerifrån.. min sko ser helt jävla stor ut xD

2012-04-18 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0