Jobbig dag idag...

Asså det var jätte jobbigt idag, vi pimplade med skolan och jag hade asmånga lager med kläder på mig och jag orkade knappt gå. Vi skulle gå från bussen till sjön vi skulle pimpla på och de kändes typ som en evigheet. Men det är skönt att jag är hemma nu! :O Det tog typ hundra år för mig att gå från skolan hem. Jag fick då ingen fisk och inte Emelie heller, vi fiskade i samma hål och när Emelie gick iväg så skulle jag hålla i hennes medans och då röck de till i bådas pimpelspön och då drog jag upp båda och då hade en dum fisk stulit en maggot av oss! :O Jag hade tre stycken på min krok och Emelie hade två och när jag drog upp så var det bara två på min och 1 på Emelies. Dum fisk. :c









Aah, det är vad vi har gjort idag. Tss. :P

Men om 1 dag och 1 vecka så fyller bästis 14 år! :D 

Det här önskar hon sig:



Vi får se vad du får. ;) Men iaf, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0