Grattis! :D

Jaah, idag fyller jag och kissie år.. Tss! :D Och en massa andra då men ah jag har gjort våfflor! :D 



Visst blev dom fina? :D

Det här har jag fått hitills:

Drömfångare från min moster Anneli eller mormor. :D

En Japp från mamma som jag åt upp... xD

En tröja från mamma. :D






3 st Adidas tröjor/jackor från mamma. :D

Teamsportia byxor från Roger. :D


En väska med några saker i från Emma. :D Tsss. :P

Asså jag tycker att det ser ganska använd ut, men om det är använt så säger jag bara det här: Du är konstig Emma... xD



Ett jättefint halsband, TACK EMMA! :D

Tröjan är från mormor, shortsen från mamma, kexchokladen från mamma, böckerna är nog från Anneli eller mormor eller nåt. xD Och en kom ihåg pil från mamma. :P

Det var nog allt, men nu har jag gjort om förra inlägget så kolla på den så ser ni lite bilder. :D GRATTIS TILL MIIIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0