Bildeeer.

Här kommer ''lite'' bilder från påsklovet. :D Enjoy, lr nåt xD

Det här är ifrån när jag hade en så snygg frisyr efter att vi hade klippt Mini's tänder. :p



Asså jag hade ett videosamtal med kåårv och jag visste inte hur man printscreenade då så dom blev lite konstig. :P



Haha. xD

Det här är när jag och Emelie hade köpt Calippo Shots! :D









Emelie hittade en liten kompis på vägen till svanparken. :D










Jag fotade lite istappar i svanparken. :P











Och här är gaaanska många bilder på Ava och några bilder på Nikki. xD









Nikkis tassar. xD





















Har as mycket bilder på Ava som jag har tagit idag xD men jag orkar inte lägga upp allihopa... xD

Men, det är ju dags att börja sälja majblommor nu och då har vi fått våra majblommor (dom som ska sälja)
men vi fick bara börja sälja imorgon... -.- Men så här ser dom ut iaf :D














(vykorten kostar 10 kr)

Någon som vill köpa? :O :D



Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har sovit och pratat med Emeie... xD

Men jag ska blogga lite mer efter att jag har duschat! :D

Men hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0