Terminator och Falling Skies

Nu så sitter jag imin fina stol som jag fick av orfar i present när jag fyllde typ 11 år och kollar på Terminator Salvation och jag hade kollat på Falling Skies innan det börjdade och då började jag tänka, I Terminator filerna så slåss dom ju mot robotar och i Falling Skies gör ju typ också det :P Om inte robotarna i Falling Skies hade funnits så hade dom kunna vinna kriget på en gång eller nåt xD Och jag älskar både Terminator och Falling Skies :P
En ''Mech robot'' som dom kallar den
Och en sån här lång grej som styr barnen eller ah, dom fångar barn och sätter nåt konstigt på ryggen så att dom blir en ''Skitter'' Som dom kallar den alltså nån äcklig alien och sen styr Skittrarna barnen som fångas och då får dom jobba en massa tills dom blir en skitter :P
Gabriella, om du ser det här och fortfarande tycker att robotarna i terminator ser läskiga ut så borde du nog blunda eller inte bläddra ner nu... xD
Terminator 3 är min favoriiit :D
Så här ser robotarna ut
Just nu sitter jag och kollar på Terminator Salvation

Godnatt alla som ska sova nuee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0