Promenad

Hahah, jag vaknade halv 2 idag... xD Mamma är sjuk så jag måste gå ut med Nikki tills hon blir frisk och annars när hon säger att gå ut med Nikki så vill jag inte det för det är så jobbigt men det har varit ganska roligt att vara ute med henne och för en halvtimme sen ungefär var jag ute och gick med henne och det var ganska kul, vi hittade en boll som vi lekte med men på vägen hem så rullade den under en bil och då kunde jag ju inte hämta den för man kan ju inte krypa under nån annans bil bara sådär... xD Der är jättestora vattenpölar lite här och där men idag orkade jag inte gå förbi den som är på stigen vid mig så det blev en väldigt kort promenad. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0