....

Asså jag måste ta och skärpa mig, jag orkade inte lägga upp bilderna som jag hade lovat eller ah, jag hade ju faktiskt inte lovat nånting såå... xD Men jag har praoat på in gamla skola i p-vaara som ligger ungefär en halvtimme härifrån och då har jag sovit hos Ellen och Marta och då har jag ju inte kunnat blogga och jag har inte bloggat idag eller igår när jag kom he för att jag har gjort en massa saker och idag har jag varit hos tandläkaren och nu hade jag 6% bakterier och förra gången hade 66% :O Assååå 60 procent mindre... typ alla andra hade där vid 10-30 procent mindre bakterier bara... Fyfan vad bra jag är! :D Men nu ska jag hålla på lite med bloggen och ändra lite saker och sånt däär men ikväll så kaanske jag ska lägga upp dom där bilderna och de.. xD Det kommer bli typ del 1 del 2 och sånt där för det är vääldigt mycket bilder och jag tror inte att alla får plats i ett inlägg.. xD Men vi får väl se, maketo meto me papa maketo meto me paaah totoeh totoe tata totoeh totoe taaah yamee i yame i yameiaah yame i yame i yame iaaaahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0