Paketet har kommit!

Nu har äntligen mitt älskade paket kommit! :D Så nu kan jag börja packaaa! :D Och eftersom att vi beställde för över 136 kr eller vad det nu var så fick vi en mystery-bag och i den fanns det en BEAUTYBOOK som såg ut såhär:

 
Och inuti den såg det ut såhär:
 
 
Och sen fick vi rött nagellack som ingen av oss gillar och en all over cover stick till mörkhyade människor och  ingen av oss är ju det så det var bara boken som var nåt att ha! :P Och jag vet, bilderna blev småa men jag ville inte ta kort med min dåliga mobilkamera för att bilderna blir så dåliga då och jag kan inte ta med min kamera för den är död så det går absolut inte så jag tänkte att jag skulle ta med min webbkamera men nä, jag har tydligen raderat programmet som jag behöver för att kunna fota med min webbkamera och då tänkte jag att jag tar en ny profilbild på skype med min webbkamera och sen sparar jag bilden så därför blev dom små... xD Lång förklaring jag vet men antingen, om jag ska förklara kort så fattar ingen ändå vad jag snackar om så då måste man ju göra förklaringen låååång om ni fattar vad jag menar? :D xD Men nu ska jag börja packa, hejdå alla små blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0