Ååååh

Asså jag vill bara åka hem så att jag kan göra färdigt allting till bloggen! Jag är hos morfar nu och det blir nog lite jobbigt att gå hem för det tar typ en timme att gå och 20 min att cykla men jag har ju ingen cykel här men mamma kommer hit på rasten för att skjutsa hem mig :D Men jag har lite svårt att bestämma mig hur allting ska se ut här på bloggen! Headern vill jag ju ha kvar i några veckor till för jag är en sån här som ändrar sig snabbt :P Eller jah, nu så kommer jag nog aldrig mer ändra min favoritfärg.... Vi får se :P Och nu när det är sommarlov så har jag massor med tid till att fixa med bloggen och sånt men så det här får inte ta för lång tid så att jag inte behöver jobba hela sommarlovet också :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0